Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2021 15:05 - Уважаема,
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 2844 Коментари: 12 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 това са приказки, балалайни,. а не геополит анализ,извинявай, батька,, 20.08 07:47 "..Путин, както и Елцин,бяха "поставени" от едни и същи..Кукловоди..
политоика, не се коментира..с емоции, венци..съжалявам.."

 Драга Юлия,
Геополитически анализи правят анализатори занимаващи се с тази тематика, политици и държавници с опит и интуиция и надарени Свише мъдреци. Аз не принадлежа към нито една от тези групи и нямам , кой знае какви претенции.
Имам опита на ходил 7 десетилетия грешен и по тази грешна земя. 
Тоест постингът ми е по скоро емоционален, съчувстващ и укоряващ довелите до тази поредна катастрофа тези изстрадали хора. Хора в паника, хора падащи от самолет, хора мачкани от колесника, хора убивани безпричинно по улиците,
майки и бащи, които ще погребат децата си станали жертва на настроението на примати и често тези родители ще видят смъртта на децата си. Познавам няколко човека воювали в Афганистан , разговарял съм.  Имал съм колега от Кабул -състудент. И от него съм чул нещичко за тази страна, за безконечните междуплеменни войни и сблъсъци, в края на краищата довели до тези граждански , а в последствие и международни намеси. Цял живот съм се занимавал с градеж-това ми е била работата. Баща и дядо съм. И ме боли , когато се руши, когато се убива, където и да е. Така се е случило, че съм само дете, а винаги съм искал да имам 
брат ...и дори на сестра :) бях съгласен. Бях много радостен, когато един ден през 60те проведох с родителите си първия сериозен разговор. Извикаха ме и ме попитаха , какво мисля за брат , или сестра? Изпаднах едва ли не еуфория...исках, та и сестра да е:)  Тогава ми казаха , че най-вероятно това ще бъде дете от Виетнам. Не се случи, доколкото семействата трябваше да бъдат в непрекъснат контакт с виетнамското посолство, а професията на баща ми , а и на майка ми/ работеше често с курсисти нелегални/ изключваха подобни контакти. Разочарованието ми бе огромно, но пък спецално за случая почнах да чета/а в този период ми бе трудно/ за Виетнам много. Не разбирах защо децата трябва да остават без родители, просто така...Не разбирам и днес, още повече защо родители остават без деца. Не разбирам и едва ли ще разбера тази страст да трупаш "звонк" пък бил и той върху костите на мъже, жени, деца, възрастни хора.
Ти на това му викаш "балалайкане" цитирайки един от "господарите на света",
или поне представящ се за такъв.
Аз нямам експертиза, имам болка.
Ти казваш че имаш експертизата-тук всеки казва каквото си иска. И какво ще струва твоята експертиза, ако война, атентат, или обезумяр наркоман те лиши от близък човек. А всичко това-оръжие , взрив, наркотици е геополитика. какво правим с твоята експертиза? Какво правим с умните ти съждения и менторски тон?
Хайде отиди и обясни на майките, съпругите, дъщерите на загиналите наши момчета в Кербала за геополитиката. Не ти знам университетите, не ти знам публикациите, не ти знам работните места, но знам, че нищо няма да можеш да кажеш.
Бъди здрава!

 



Гласувай:
11



1. stiraks - Познавам няколко човека воювали в Афганистан
21.08.2021 15:11
31 българи воюваха по съветски време в Афган, точно 31. Ако нямаш нищо напротив бих искал да се свържа с тях.

Лични мотиви
цитирай
2. notfun - ...Венци, с такива, и подобни, йезуитски Пируети )
21.08.2021 15:53
( Благодаря за личният отговор,все пак..

...може би си спечелил..булка си/ нищо против!) обичам галантни мъже..)
но, тук Темата, не е..за "любов".то, вие, комунистите, я измислихте,умен е този виц!
забрави, не искам, да се "заплитам" в твоите..еквилибристики..
....ти ,не разбираш Геополитиката,в нейният дълбок (окултен) смисъл
а, се плъзгаш, по "удобните" ти прополитически идеологеми..и битови страсти..

когато, Георги и Радо, ти казват, че си лицемер /вярвай,не искам, да те обидя
това, е точно..поради тази двойнственост, която, уви, ти не можеш
да надраснеш! затова, и ти написах, че не можеш,и не желаеш, да бъдеш
логичен, последователен, и..мъдър, както повеляват опита, и ерудицията ти
от една сериозна позиция..
разбира се, това е твое право, и твой избор!
моята водеща Идея в Живота,е от многоо по Висок порядък, лично
достойнство, и устойчив морал..бъди сигурен!
може и да се види,аз пиша по много сериозни Теми, всеки ден..от около 8г..

бъди здрав,и бодър, щом те кефи блогуването, коя съм аз..да те тревожа)
приятен..чат...
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Венци!
21.08.2021 17:54
Това е много интересен похват в психологията Незнанието да се прикрива с ......многознайство! Фалшиво , разбира се!
Имах сблъсък с един, лека му пръст в две теми - бира и кашкавал Основни!
За бирата беше подведен от грешен етикет- съдържание И писан малц.там!
Бирата няма как да съдържа малц Турците бяха написали правилно- съставки, което е различно от това, какво съдържа бирата Е, като съставка малцът го има, разбира се! Но беше много компетентен на база папагалски знания и щастлив Че, видиш ли, какво е демонстрирал на мен?
Същото беше и при кашкавала Е, не можа да разбере компанията му, че нямат право! Абсолютно никакво!
Името идвало от качокавало - на кашкавала? Поради ред глупости е така !Две са особено големи обаче!Първата ,че думата е италианска и издва от румънския в българския?
Кашкавалът е Български продукт от памтивека, всепризнато е и няма как да дойде думата от румънски Защото той е нов език-създаван от 17- ти век насам Излиза ,че кашкавалът е нямал име дотогава?
И по- голямата глупост! Ако качокавалът се сложи на рафта на Български магазин като кашкавал, санитарните власти ще го конфискуват като такъв! Има въздух в него, а кашкавал с въздух подлежи на брак!
Но, казано е ,с глупец не спори, той всячески ще се помъчи, да те изкара такъв! За негова сметка!
цитирай
4. vencivaleri1951 - Здравейте,
21.08.2021 18:44
С удоволствие бих Ви помогнал, но не са българи-един чеченец, един наполовина калмик, наполовина руснак и двама руснаци. Следвал съм в СССР, много командировки имам там. Виж, чеченецът е във Варна, брат е на мой състудент, когото изтеглихме още през първата чеченска война. Установи се във Варна, а след това почна да тегли родата си.

С калмика имам интересно преживяване. Бях командировка в Елиста и колегата с който работех ме помоли да го покрия за няколко часа, а после реши и мен да вземе.
Негов съсед се върнал от Авганистан и след две , три години блокира. Не говори, почти неподвижен и това изведнъж-събужда се почти в кома. Изследвания множество, всички показатели ОК. Съизмерими с тези при постъпването в армията-спецназовец
В това време в Елиста гостува помощник някакъв на далай-лама, който бил и лечител. Решават близките да заведат "авганеца" при този лечител. Колегата уредил нещата.
Първо мина някаква млада жена, човекът я прегледа , говори и нещо, даде и илачи май- Жуната си тръгна. После дойде ред на нашия човек, но той блокира още повече и не можа да тръгне. Тибетецът дойде сам. Накара го да легне на земята, мачкаше го по цялото тяла, ходи върху му, а после почна движения с ръцете над него... Виждахме, че болният се съвзема и цвят доби, и дълбоко дишане се появи. Лечителят обратно-посивя, лицето и тялото му излъчваха болка, която се усилваше като че ли. Колкото болният ставаше по добре , толкова лечителят страдаше. Болният се изправи и сякаш невярваше, а другият рухна на някакъв стол наблизо. Така може би 10 ина минути. След това дойде при калмика и това което чухот превода, беше че много мъка е видял, че честен и доблестен войн е бил и , че всичко веце ще бъде зад гърба му. Ако не знаех, че нещата са истински щях да мисля, че е уговорено, че е цирк. Тибетецът успя според мен да изтегли меланхолията върху си

stiraks написа:
31 българи воюваха по съветски време в Афган, точно 31. Ако нямаш нищо напротив бих искал да се свържа с тях.

Лични мотиви

цитирай
5. vencivaleri1951 - А защо пък "булката ми да не ме е спечелила"?
21.08.2021 19:03
И защо не на разговор за "окултното" В подготовката и има изпити по религия и ребигиозни учения. Разбира се готвили са я за по- ниско ниво /в сравнение с твоето/-гимназия , университет. По късно ще работи с ученици и студенти, а не с правителите на планетата.
"Вирнатият" ти нос Юлке, не позволява да схванеш , да прочетеш дори какво съм написал-а аз написах поредната катастрофа, визирайки и Съветската намеса.
И катастрофите станаха, не за друго, а защото на авганците им определяха системи за които те не бяха готови. Нещо повече, ментори им бяха държави, които по късно ще се сгромолясат, или опорочат предлаганата система.
Комунистическите идеолози решиха да правят соц държава/ Нали вмениха на Наджибула, че е направил социалистическа революция/ от страна , която няма ни база, ни настройка. Американците пък се опитаха
да наложат западна демокрация посредством корумпиране на създадения изкуствено елит/познато ни е/ и организирането на няколко гей парада!?
И това в държава в която за кражба режат ръце, а за аморални/според вярата им/ деяния убиват с камъни.
И Съветите, и американците се провалиха. Китай може би ще успее да се настани на терен и работи по това от години. Има шанс за успех, защото е предсказуема и успешна държава-и с база , и с настройка. Ще видим.
Георги бил прав, като ме нарекъл лицемер защото според теб демагогствам , че мразя рушенето и убиването. Ами Жоро "правият" трябва ли да му вярвам, когото те нарича /за пача се сещам , като най-поносимо определение/ какво ли не.
Виж Юлке, не можете нито ти нито правия и праведен Георги да ме вкарате в простотията на изказа си/не винаги/ гарниран с надути фрази. Предпочитам, /а и така съм възпитан / блуса пред марша и чалгата.
Оше повече когато тази чалга е "релевантна" ,"мицеларна", "окултна":)





Слезни малко от висините при простолюдието. Половината от коментарите са твои в този постинг и ти успя за нула време да се заядеш с всички, а накрая да обвиниш другите в плюене/блога плювалник/. Добре, но общо взето ти си "примата" в блог бг. Където не те трият , или псуват все даваш акъл
Ти с тези яхти си абравила родните жп прелези, а там обикновено има надпис
-Спри, огледай се, и ако не иде влак премини
Дано си ме разбрала. Бъди отново здрава!

notfun написа:
( Благодаря за личният отговор,все пак..

...може би си спечелил..булка си/ нищо против!) обичам галантни мъже..)
но, тук Темата, не е..за "любов".то, вие, комунистите, я измислихте,умен е този виц!
забрави, не искам, да се "заплитам" в твоите..еквилибристики..
....ти ,не разбираш Геополитиката,в нейният дълбок (окултен) смисъл
а, се плъзгаш, по "удобните" ти прополитически идеологеми..и битови страсти..

когато, Георги и Радо, ти казват, че си лицемер /вярвай,не искам, да те обидя
това, е точно..поради тази двойнственост, която, уви, ти не можеш
да надраснеш! затова, и ти написах, че не можеш,и не желаеш, да бъдеш
логичен, последователен, и..мъдър, както повеляват опита, и ерудицията ти
от една сериозна позиция..
разбира се, това е твое право, и твой избор!
моята водеща Идея в Живота,е от многоо по Висок порядък, лично
достойнство, и устойчив морал..бъди сигурен!
може и да се види,аз пиша по много сериозни Теми, всеки ден..от около 8г..

бъди здрав,и бодър, щом те кефи блогуването, коя съм аз..да те тревожа)
приятен..чат...

цитирай
6. notfun - обожавамм, да бъда..кратка...благодаря, отново..за "трибуната)))
21.08.2021 19:37


това са приказки, балалайни,а не геополит анализ,извинявай, батька,,
20.08 07:47
"..Путин, както и Елцин,бяха "поставени" от едни и същи..Кукловоди..


да добавя кратко - как така, ЕЛЦИН, пияндето, ще "слага" Вова Путин, Първи мъж ??))

нямам други въпроси, лека вечер...
цитирай
7. stiraks - Разбрах
21.08.2021 19:48
Приятна вечер.
цитирай
8. radostinalassa - Единственото добро за Русия, което направи Елцин е ...
22.08.2021 22:49
че докара Вл. Путин на власт. Точно така е .
цитирай
9. radostinalassa - Най -малкото е , че има две групи кукловоди....
23.08.2021 15:16
или тези в едната група не са всичките на едно мнение.Затова от наша гледна точка не са толкова важни парите, а езика на държавите и техният състав, удържането на джендърството, заради влиянието му над децата.





цитирай
10. planinitenabulgaria - Установихме самоличността на поета, написал стихото за Вас - Валери Станков!
23.08.2021 22:09
Аз съм Венци, хубавецът,
много надарен,
на Балканский полуостров
няма друг кат мен!

Горячими маркспутинскими приветами и един музикален поздрав от мен:
https://www.youtube/watch?v=v5AOnbTIXLQ&list=RDMMv5AOnbTIXLQ&start_radio=1
цитирай
11. notfun - :-))))))))))
24.08.2021 07:55


Аз съм Венци, хубавецът,
много надарен,
на Балканский полуостров
няма друг кат мен!
цитирай
12. radostinalassa - Този даже едни снимки не може ...
24.08.2021 19:06
да качи. И е доста съмнителен тип. Пак си е удрял главата по скалите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5061153
Постинги: 1353
Коментари: 19563
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031