Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2020 19:22 - Книгата "Победата"
Автор: novaposoka Категория: Политика   
Прочетен: 445 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В един от постингите аз публикувах адресa на моята ел. поща: /span>geobojur@abv.bg>. Имам още една поща: gkkrumov@gmail.com. В суперхостинг съм направил собствен сайт: /span>novaposoka.com>. Не виждам нищо страшно в това, да се публикуват тези неща. Но някои наивници, незнайно защо, подхождат към тези публикации като към строго секретни.

Предприех едно действие, свързано с разпространение на моята книга „Победата“. Реших да я изпращам в PDF вариант на  приятелите от фейсбук. Понеже не знам техните електронни адреси, използвах опцията „съобщение“, за да ги получа, при евентуално тяхно желание. Но вместо да получа това, което очаквах, получих въпрос, който ме поставяше в положение на молител за помощ при разпространението.   

Моята цел е, да изпратя книгата „Победата“ до всички, които желаят. И то не, за да ми я разпространяват, нито за да получа оценка на това, което съм писал. Някои хора вече изказаха своите искрени възхищения от написаното. Не искам да стана  и член на съюза на писателите. Моето желание е, хората да познаят истината за своето съществуване на тази земя, такава, каквато ни я представя Библията. Да сравнят Библията и Корана, без да ги четат, защото те наистина ги мислят за наивни книги. Да разберат, че хората се разделят на две групи и сами избират в коя група да попаднат. Едната група вярва на това, което Христос обещава – възкресение и вечен живот. За нея е писано: „Блажен и свет оня, който участвува в първото възкресение; над такива втората смърт не ще има сила;“ (Откровение 20:6). Другата група не иска да повярва в Христос и възкръсва, но за да преживее оконателната втора смърт. В нея влизат и „невярващите“, т.е., атеистите: „А колкото за страхливите, невярващите, мръсните, убийците, блудниците, чародейците, идолопоклонниците и всичките лъжци, тяхната участ ще бъде в езерото, което гори с огън и жупел. Това е втората смърт. (Откровение 21:8). Тук ще обърна внимание на „идолопоклонниците“. Не попадат ли в тая група посредниците, които подават ръката си, за да я целунем, които ни насочват да целуваме кръстове, да се покланяме на икони, и на кости на починали хора? А кои са те? За тях съм писал в моята книга.

В книгата правя разграничение между икономически строй и идеология. В тази връзка посочвам, че комунизмът е икономически строй,   който не можеше да се осъществи, защото тогава, както и сега, господстваше и продължава да господства еволюционната идеология. Един икономически строй не може да се провали от само себе си. Проваля го идеологията.

Писал съм и за необходимостта от възпитателна система. Такава у нас не съществува. Говори се за вероучение, но това предполага изучаване и на католицизма, протестанството, исляма, и други традиционни заблуди. При всички тях истината е фалшифицирана. А тя е в Библията. Затова трябва да се въведе изучаване на Библията. Трябва да се изучава и Корана, за да се разбере разликата. Но това не се прави, защото тези, които ни управляват са неориентирани и не знаят какво да правят. Тази обърканост личи от това, което са написали в Конституцията. Разгледал съм този въпрос и съм убеден, че и супер народно събрание да се свика, резултатите ще бъдат същите, защото духовното ниво на нацията ни е нищожно.

За да напиша книгата, аз съм изчел хиляди страници. Изучил съм Библията и Корана. Разгледал съм грешките в обществените прояви и съм посочил пътя, по който трябва да вървим. Всичко е разшифровано и обяснено в 260 страници. Не е необходимо всеки да чете това, което аз съм прочел. Добре е да се прочете това, което съм написал. Читателят ще спести тези двадесет години, които съм употребил. Загубил съм и много пари, които имах възможност да изкарвам. Но не съжалявам, защото съм постигнал много повече – създал съм нещо, необходимо и полезно за всеки човек. Чрез моето отношение към него и  Създателя ни, аз съм изпълнил заповедта на Христос: "Да възлюбиш Господа твоя Бог с цялото си сърце, с цялата си душа, с всичката си сила, и с всичкия си ум, и ближния си както себе си". (Лука 10:27).




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: novaposoka
Категория: Политика
Прочетен: 180752
Постинги: 88
Коментари: 127
Гласове: 89
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930